info@beemark.sk
0949 469 936
Bee Mark s.r.o.
Čordákova 13, 040 23 Košice
IČO: 46357939, DIČ: 2023340902
IČ DPH: SK 2023340902
Banka: Tatra banka, a.s. Košice,
Č. ú.: 2929862928/1100
Marketing = sila s akou predávate!
Chcem marketingové poradenstvo
Balík BASIC MARK
- Balík BASIC MARK obsahuje:
- Vytvorenie logotypu
- Logo manuál s definíciou tvarov, farieb, použitia, a pod.
- Office dokumenty v jednotnej identite: vizitky, hlavičkový papier....
- Zabezpečenie tlače a dodanie načas! Cena samotnej tlače nie je v cene, nakoľko závisí od množstva.
Balík BEE MARK s poradenstvom
- Všetko ako Balík BASIC MARK + navyše:
- Marketingové poradenstvo a analýza doposiaľ realizovaných reklamných aktivít s návrhom zlepšení.
- Zviditeľnenie Vašej spoločnosti na sociálnych sieťach.
- Návrh sloganu.
- Dizajn manuál s kompletnou definíciou identity a kultúry podniku..
Balík BEE MARK+ s výhodami partnerstva
- Všetko ako Balík BEE MARK + navyše:
- Časové uprednostnenie v realizovaní Vašej reklamy a okamžité konanie, v prípade kroku konkurencie, na ktorý je nutné reagovať.
- Grafické predlohy plagát, leták, roll-up, billboard a iné po dohode s ohľadom na Vaše zámery v cene balíka.
- 10% zľava na všetky grafické práce riešené v budúcnosti.
Marketing nie je zďaleka len reklama
Chcem marketingové poradenstvo
Čo by ste o marketingu mali vedieť?
"Dovolíme si opísať problematiku len vo všeobecnej rovine, nakoľko špecifické situácie si vyžadujú špecifické rozhodnutia a naše know-how si dovolíme ponechať len pre našich klientov. Ďakujeme za porozumenie."
Bee Mark s.r.o.
- Cieľ marketingu je zisk. Ak nezarábate vy, znamená to, že o to viac zarába Vaša konkurencia.
- Zodpovedné plánovanie výroby s ohľadom na dopyt. Veľmi dôležité je vedieť zosúladiť výrobu a skladovanie tak, aby dopyt bol uspokojený a v sklade sa nehromadil tovar. Aktívne motivovanie ľudí a úprava cenotvorby alebo posilnenie reklamou, môžu zo skladu vypratať ozaj čokoľvek.
- Výborné vzťahy s dodávateľmi.
- Financovanie kampaní niekedy bolí. Zisk z dobrej kampane však zahojí každú ranu.
- Sledovanie trhu a krokov konkurencie! Ste na bojisku a víťazstvo je v rukách lepších.
- Rozhodovanie na základe skutočnosti! Poznať názor napr. prostredníctvom ankiet a prieskumov verejnej mienky.
- Vyškolený personál, ktorý svoju prácu miluje! Šetriť na nekvalitnom personále je krátkozraké! Najlepší príklad sú reštauračné zariadenia, bary, kaviarne a predajne.
- Subjektivita sa nevypláca. Ak ste typ podnikateľa, ktorý sa rozhoduje iba podľa svojho názoru, môžete čoskoro prísť o všetko. Subjektivita sa v reklame nevypláca. Musíte byť viac politik a viac odzrkadľovať nálady a názory Vašej cieľovej skupiny a teda masy ľudí.
- Triky a taktika ako osloviť zákazníkov, aby kupovali u Vás. Základnou úlohou efektívneho marketingu je za čo najnižšie náklady osloviť čo najviac ľudí, ktorí sa stanú Vašimi zákazníkmi.
- Inovovanie, hľadanie novej hodnoty pre zákazníkov.
- Vstup na nové trhy alebo vytvárať trhy vlastnými silami. Čím skôr niekam prerazíte, tým neskôr tam prerazí aj konkurencia.
- Vždy stimul pre ľudí. Úprimne si odpovedze - prečo si majú vybrať práve Vás?
- Odlišnosť a jasné črty na trhu! Alfa a omega Vašej značky.
- Sledovanie nových trendov a požiadaviek do budúcnosti. Zaspať dobu môže byť Váš koniec.
- Marketingové zmýšľanie na každej úrovni v spoločnosti.
- Nástrojom marketingu je reklama. Nástrojom reklamy je naše a Vaše know-how.
- Merateľné KPI (Key performance indicator) ako napr. nárast predaja, pokles reklamácii, nárast návštevníkov na webe a pod. Vždy k danému obdobiu v porovnaní s iným.
- Učíme sa všetci. Radi s Vami nájdeme pre Vás to správne riešenie.
- Chcem marketingové poradenstvo